Čerstvé potraviny
Trvanlivé potraviny
Mrazené potraviny
Nápoje všetky druhy
Objednávky:
Radi by sme Vám oznámili, že Vaša objednávka bude vybavená v nasledujúci pracovný deň po prijatí objednávky, alebo dokonca v deň prijatia objednávky, ak bola doručená ráno do 04:00 hod v deň závozu. Sme veľmi radi, že môžeme ponúknuť takúto rýchlu a efektívnu službu našim zákazníkom.
Okrem toho, chceli by sme Vám pripomenúť, že máte možnosť dohodnúť si expresné dodanie objednaného tovaru do 2 hodín bez ohľadu na termín prijatia objednávky. Tento typ dodania riešime individuálne so zákazníkom a snažíme sa prispôsobiť sa jeho potrebám.
Rád by som tiež zdôraznil, že dodaním tovaru rozumieme zloženie tovaru za prvými uzamykateľnými dverami zákazníka. Našim cieľom je poskytnúť Vám čo najlepší zákaznícky servis a urobiť všetko pre to, aby ste boli s našimi službami spokojní.
Veríme, že táto informácia Vám pomohla lepšie pochopiť náš proces vybavovania objednávok a sme radi, že môžeme byť Vaším spoľahlivým partnerom pri nákupe tovaru. Ak máte akékoľvek otázky alebo požiadavky, neváhajte nás kontaktovať. Sme tu pre Vás!
Platobné podmienky:
V prípade, že si u nás objednáte tovar, máte možnosť vybrať si spôsob platby, ktorý vám najviac vyhovuje. Ak preferujete hotovostnú platbu, radi ju prijímame v eurách. Okrem toho máte možnosť zaplatiť aj gastrolístkami, a to priamo pri doručení tovaru. Medzi akceptované gastrolístky patria Ticket restaurant, Cheque dejeuner a Doxx. Ak vám viac vyhovuje bezhotovostná platba, môžete použiť svoju MasterCard, Visa alebo Visa Electron kartu.
Chceme, aby ste boli s našimi službami spokojní a preto sa snažíme prispôsobiť sa vašim potrebám. Ak máte akékoľvek otázky alebo požiadavky ohľadom platby, neváhajte nás kontaktovať. Radi vám pomôžeme a poradíme s výberom najvhodnejšieho spôsobu platby.
Reklamačný poriadok:
Ak sa stane, že zákazník pri prevzatí tovaru zistí, že je poškodený, má možnosť ho reklamovať priamo v obchode. Stačí sa obrátiť na predajcu a oznámiť mu tento fakt. V prípade, že ide o skryté vady, ktoré sa prejavia až neskôr, má zákazník na reklamáciu 24 hodín od prevzatia tovaru. Stačí zavolať na telefónne číslo 0905 841 687 a ohlásiť reklamáciu.
Je však dôležité si uvedomiť, že po dodaní tovaru neručí dodávateľ za škody spôsobené nevhodným skladovaním a manipuláciou u zákazníka. To znamená, že ak zákazník nevhodne skladuje alebo manipuluje s produktom, môže dôjsť k jeho poškodeniu a v takom prípade nie je možné uplatniť reklamáciu. Rovnako platí aj pre nevhodné spracovanie produktov u zákazníka.
Preto je dôležité dodržiavať pokyny a návody na skladovanie a manipuláciu s produktom, aby nedošlo k jeho poškodeniu. V prípade akýchkoľvek otázok alebo nejasností ohľadom reklamácie, je možné sa obrátiť na predajcu alebo na telefónne číslo uvedené na webovej stránke. Sme tu pre vás a radi vám pomôžeme vyriešiť akékoľvek problémy s tovarom.
Doplňujúce informácie:
Radi by sme Vám zdôraznili, že sme tu pre Vás a ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa našich služieb a tovaru, s radosťou Vám na ne zodpovieme. Stačí nás kontaktovať na telefónnom čísle 0905 841 687 a radi Vám poskytneme všetky potrebné informácie.
Okrem toho, bližšie informácie o našej spoločnosti a ponuke nájdete aj na našej web stránke www.frikas.sk a na Facebooku. Tam sa môžete dozvedieť viac o našom sortimente, akciových ponukách a novinkách.
Pre registrovaných zákazníkov máme pripravený špeciálny benefit - pravidelne im zasielame e-mailom aktuálne ponuky a novinky. Takže ak sa chcete stať súčasťou tejto skupiny, stačí sa zaregistrovať u nás.
Naša ponuka je naozaj široká - máme cca 45000 artiklov, ktoré sú k dispozícii pre našich zákazníkov. Ak by ste si však želali niečo špeciálne alebo exotické, neváhajte nás kontaktovať. Aj takéto produkty dokážeme pre Vás zabezpečiť na objednávku.
V každom prípade, sme tu pre Vás a radi Vám pomôžeme s akýmkoľvek dotazom či požiadavkou. Tak neváhajte a kontaktujte nás!